hej :D

Nu var det ett tag sen som jag skrev ;P det har hänt en del saker i mitt liv. Dom som har läst min blogg innan om hur jag har mått den senaste tiden av mitt liv vet då att jag inte har mått så jävla bra inom mig. Men det är fortfarande inte helt bra men lite bättre :) jag var inte i skolan måndag-onsdag förra veckan för pappa opereade sig på månadgen och då kände jag att jag inte skulle ha tillräckligt med fokus på arbetet i skolan för att klara a att gå dit så jag åkte till min faster i tidaholm på söndag kväll och stannade där tills onsdag. Då pratade vi om det att jag mådde dåligt för hon hade sett på mig att jag hade sett ledsnare ut på senaste tiden när hon hade sett mig. Jag är nämligen inte så bra på att tala om mina känslor med andra för OM jag skulle göra det så skulle det bara kännas konstigt och fånigt tycker jag:S vet att man ska prata ut om sånna saker för att kunna mår bra men jag har inte riktigt kunnat det för jag är rädd för att bli sårade om jag skulle säga fel saker. Men men skit samma nu börjar det ialla fall  gå lite uppåt igen med mitt humör. Igår så blev det stan och då åkte jag in stax efter 4 och mötte då nathalie,annika och daniel. När vi möttes så gick vi in på ett cafe och fikade jag tog caffe latte med vaniilj smak och en bisqvi och nathalie tog varm oboy med grädde och marsmallows, annika tog bara en oboy med grädde och marsmallows och daniel tog en cola. Efter att vi hade fikat klart så skulle gå till lindex och byta en tröja åt mamma för hon hade fått en skit snygg tröja utav oss barn när hon fyllde år och dagen innan så hade hon köpt en precis lika dan dagen innan. Så då bytte jag till en skit snyggt lite längre linne med paljetter i fram och en skit snygg aprikos  färgad halsduk bilder kmr kanske imorron på sakerna. ne nu måste jag gå för det är läxor som väntar :S♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0