torsdag- lördag

i torsdags så blev det stan med natta efter skolan och där så fikade vi och käkade donken :D jag blev skit konstig  i magen efter att vi fikade. sen igår så åkte jag,natta och anna in till stan efter skolan och då så shopade jag nya trosor, ett par taights och ett deadem och en lila randig skit snygg tröja med trekvarts ärmar och resår ner till. och idag så har jag varit i jönköping med familjen för där så skulle min brorsa spela hokey match men jag kollade bara i 20 min och sen åkte jag och min minsta lille bror adam till A6 och kollade, men det roligaste är nog att han från att det vi kom till jönköping tjadade om att få gå på ikea och då är han bara 6år :O ja ja detta är vad jag har gj dom här tre dagarna iallafall XD♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0