släktträff :/

jag och min kusin My <3 idag ska jag och min familj åka på släktträff med pappas alla syskon,fastrar, kusiner m.m. detta har vi gjort i några år nu en helg varje sommar varje år. Ingen av barnen vill igentligen åka men vi blir tvingade. Där vi är och har detta är på farmors familjehem. och det ligger i värmland mitt ute i ingenstans :( det finns inget intenet heller så man kan inte göra något på intenet. Det är även världens jävla svärmar med mygg och knott så man får täcka hela sig med lång ärmat och långbyxor och flera flaskor mygg medel :( och vi har inte heller tur med vädret när vi är där uppe heller för det regnar nästa hela tiden, det är sällan som solen är framme där. Så det blir att man får fördröja tiden med att titta film och sova hela helgen. Fast det kan man knappt heller göra för vid 9 tiden så skickar dom vuxna ner alla små skitar som vaknar tidigt för att väcka oss som vill sova längre och sen får vi heller knappt inte vara inne när det regnar eller är så mycket mygg och knott utan då blir vi ut tvingade för att vi ska leka ute. Efter som jag fyller 18 nästa år så blir detta sista gången jag åker med dit. Ja a nu har jag berättat vad som händer mig i helgen. Just det jag får ju inte glömma det, på måndag så är det min första dag på sommaren som jag jobbar på mitt sommarjobb. Men det är inte bara det som är roligt utan på kvällen vid sex så ska jag och min kusin My åka in till skövde och gå på bio och kolla på Eclipse :D


Kommentarer
Postat av: Vera

Jag röstade på din sko! fem stjärnor! ^^ du får gärna rösta på min bild men bara om du tycker den är värd det. http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 kram!

2010-08-01 @ 01:25:06
URL: http://suitedup.blogg.se/
Postat av: Vera

Jag har röstade på din sko IGEN på nelly.se :) five stars! Du får gärna rösta på min bild men bara om du vill såklart! http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 kram!!

2010-08-04 @ 20:34:59
URL: http://suitedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0