FAN :@

jävla föräldrar fan vad jag hatar dom ibland :@ jag berättade att jag skulle vara med en kompis och då så säger dom att jag inte får pga av olika saker. dom sa att jag inte var "säker " när jag var med den personen pga av vissa saker. men va fan låt mig va :@ låt mig själv upptäcka världen och dess farligheter utan att ni säger vad som är bra och dåligt för mig. för mjag kanske inte tycker det är dåligt medans ni tycker det :@ låt mig för fan ta reda på vissa saker själv :@ för även om ni inte gillar att jag håller på och blir vuxen och självständig så får ni acceptera det bara annars så kommer ni förlora mig bara :( det jag tycker är jobbigast med det att jag inte får åka till den personen är att dom inte fattar att jag har saknat personen och en massa andra som bor där den bor som jag jämt var med när jag var liten :( visst jag älskar mina föräldrar över allt annat men det är det att dom inte släpper taget om mig :S jag kommer att ta mig till hjo även om dom inte går med på det :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0