hej






Nu skriver jag igen efter ett väldigt långt uppehåll. Det har gått över två månader sne jag skrev sist. Och där imellan så har det gått ett sommarlov och tre veckor i skolan. Det har hänt mkt sen jag skrev sist. Jag ska flytta till min faster i tidaholm för jag ska hjälpa henne att ta hand om hennes barn medans hon jobbar nattskift. Samtidigt så känner jag hur dåligt jag mår i tibro. För jag behöver verkligen byta miljö ett tag för annars så tror jag inte att jag kommer att orka med allt som det är just nu. För om jag flyttar dit så ska vi skriva över mig dit för då får jag ett busskort från skolan men att när jag diskuterar detta med mamma och pappa så det ända anledningarna som dom inte vill att jag ska skriva över mig är att då förlorar dom flerbarnstillägg och MITT studiebidrag. Så det låter mer som om dom bara har mig för att få in pengar. Och att om jag ska skrivas över så ska min faster betala antingen flerbarnstillägg eller ett busskort så att jag kan ta mig till skolan på morgonen plus att jag inte får mitt studiebidrag. Vilket jag tycker är helt jävla sjukt efter som att det enda dom tänker på är pengarna som dom inte kommer få om jag skrivs över. Och allt annat går emot mig så allt känns piss och jag känner hur jag mer och mer glider ner i en jävligt djup och jobbig svacka och denna gången så vet jag inte hur mkt jag kommer att orka kämpa upp igen. I mellan åt så känns det helt jävla meningslöst att ens leva. För det känns som om jag inte har något kvar att leva för.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0